Diva



Its finally mine!!! Ni vet inte hur mycket jag kriga för den här. Den säljs ju som smör -.- iallafall nu är den äntligen min. Its so purrtyyy :) Färgen är skitsnygg nu i höst/vinter! 




Postat av: Anonym

Vad heter den

Svar: Diva som det står
Elina Kabir

2013-10-07 @ 23:49:19
Postat av: Anonym

Brukar du låna ut smink och hur ser du på saken? :)

Svar: Haha nej inte som stt jag brukar låna ut mitt smink till kompisar eller nåt. Jag skulle inte vilja låna ut mitt smink heller hahaha. Men såklart kan jag låna ut nåt ibland till min syster och mamma. Men annars nej det gör jag inte!
Elina Kabir

2013-10-08 @ 10:16:34
Postat av: Anonym

Oj formulerade mig fel haha menade kompisar eller syster. Undrade då jag själv aldrig skulle inte för att jag är snål utan för att jag är känslig mot sånt :)

Svar: Om det inte handlade om hygien så skulle det bog inte spela så mkt roll. Jag skulle bara låna ut till familj isåfall :)
Elina Kabir

2013-10-08 @ 15:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0