Curls


Hej på er!
Har börjat med lockigt hår igen. Jag har mina perioder med det. Kommer ihåg en period så hade jag det hela tiden det var då jag insåg hur mycket det slet på håret! Men lite ibland skadar ju ingen :) i love it. Det här var igår jag tycker det var lite extra lockigt igår och jag vet inte vad jag gjorde annorlunda! Måste klura ut det för jag tyckte verkligen om det.
Just nu sitter jag på jobbet och läser en tidning en såndär som kostar 19 spänn och massa idiotiska skvaller i. Vem orkar hitta på saker och skriva om det? Hahaha det är komedi. Och undra vilka som faktist tror på såna här töntiga skvaller tidningar.. Inte jag iallafall jag blir typ sjukt irriterad vill slänga tidningen på väggen... Okej nu har jag tråkigt.
Ha en fin dag! Puss på er





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0