Satin Taupe



Fett fegt att kommentera anonymt haha men äsch folk är så fega nu förtiden :) 
HEJ PÅ ER! 
Riktigt trött är jag efter en lång dag idag! 
Tänkte bara blogga lite snabbt. Här är dagens

Ögon:
MAC Swiss chocolate
MAC Espresso
MAC Satin Taupe
MAC All that glitters
MAC pressed pigment Deeply Dashing
MAC fluidline Blacktrack
Loreal voluminous mascara carbon black

Kinder:
MAC Studio fix puder nw45
MAC MSF Soft and Gentle

Läppar:
MAC lippen Subculture
MAC Viva Glam 2 lipstick





Postat av: Maria

Alltså du sminkar så fint! :) Önskar jag kunde lägga eyeliner så fint haha

Svar: Åh tack så mycket! :)
Elina Kabir

2013-11-24 @ 21:15:55
Postat av: Anonym

Inte alls fegt att kommentera anonymt. Inte alla som vill skriva ut sitt namn. Jag bor i en liten stad och känner folk som läser din blogg, en utav anledningarna jag föredrar att vara anonym. Vill du att jag slutar kommentera din blogg så är det bara att säga till. :)

Svar: Vi alla har olika åsikter :) känns bara inte så kul att läsa anonymt hela tiden då ett namn kan va kul att läsa! Haha välj bara ett anonymt namn då känns lite trevligare i bloggen då :)
Elina Kabir

2013-11-25 @ 14:19:25
Postat av: Anonym

Okej förstår ska göra så, ha en bra dag!

Svar: Detsamma :)
Elina Kabir

2013-11-26 @ 09:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0