Fika time




Idag träffade jag drottningen efter hundra tusen år. Inte okej!! Men ÄNTLIGEN! Vi fikade och snackade sönder oss som vanligt. Jag behövde verkligen en ledig dag då jag har jobbat ganska ofta nu förtiden :) men kan inte vara ledig mer än en dag typ blir så rastlös haha!
Nu blir det middag och mys framför tvn. Matchen är snart på och pappas kommentarer och skrik om matchen hör man snart också haha. Jag tror typ att Portugal kommer vinna. Har den känslan men man vet aldrig!
Lycka till Sverige :)





Postat av: rumeys

omg omg kan du snälla snälla fråga vart man får tag på såndär ofarlig svart henna? snälla!!

Svar: Min vän är jätte duktig på henna och gör gör henna i Sthlm. Om du har några frågor angående det kolla in hennes instagram hennaisthlm! :)
Elina Kabir

2013-11-21 @ 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0