All MAC black

Såhär såg jag ut idag på mitt första möte med nya jobbet! Är så glad och känner mig jätte blessed att va en del av MAC Cosmetics vilket är sjukt! Känns så bra då det va en av mina mål inom makeup.
Byxor från ginatricot och skjorta från H&M.
Alltså nåt konstigt händer med min hy -.- och mina läppar har sitt eget liv! Idag vaknade jag med världens svullna läppar! Vad är det som händer!? Fattar inte. Hoppas det går bort för det ser skit konstigt ut och det känns som jag har misslyckad läppförstoring-.-
ÄR SÅ TAGGAD FÖR IKVÄLL!! TÄNK ASSÅ TÄÄÄÄNK.... Vi ska se QUEEN B idag. OFATTBART OMG.
Okej nu ska jag sova typ om det går för orka med ikväll vaknade nämligen 5:30 idag... Så en nap skulle sitta fint! Puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0