Yesterdays look

Jag vet sämsta bilderna men hann inte ta bättre bilder!
Hade på mig det här igår det var så skönt med sån här kjol dom är skuren vid sidan just för att det var så varmt. Fick den här fina kjolen av gämz :)
Godmorgon btw!
Har grov pollenattack sjukt jobbigt. National dagen idag... några planer? Idag kommer några hem till oss så sola kan jag inte göra vilket jag verkligen ville hehe.
Ha en fin dag!





Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/06/veckans-blogg.html

Så passa på att gå in och ta dig en titt:)
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram

2013-06-06 @ 20:22:51
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0