SISTER MISTER

Hej på er! Nu kör vi en liten bloggrape eller vad man nu kan kalla det, haha! Liuza in da house! Har precis fixat och trixat lite här i Elinas blogg och passar på att uppdatera lite åt henne. Vi har precis vaknat och ska alldeles strax på årets sista studentfest, wiho! Vad ska man ha på sig...? Same old, same old. Sminket sköter ändå denna chick, världens duktigaste. Hon har sminkat mig på (nästan) varje event sen ungefär 3-4 år sen, då var hon egenlärd och hur duktig som helst. Efter hennes utbildning på IMC har det bara gått frammåt, nu är ju hon minst sagt unstoppable!! Så, fest eller inte - hör av er till henne för att bli sminkade någon gång. Jag lovar, ni kommer inte bli besvikna. Jag känner mig som en prinsessa varje gång hon är klar med mig. Oh well, nu ska jag upp och slänga ihop någon fin och festlig outfit för dagens fest. Hoppas ni har en riktig dundersöndag allihopa! ♥
 
/ Liuza





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0