Some mango madness with the best

Godmorgon!
Sitter på jobbet och njuter av en kopp kaffe. Mår skitbra idag är så tacksam för det. Men jag är ju också jättetrött fast jag mår bra ändå!
Igår hade jag intro med andra jobbet inne i stan och senare åkte jag in till Sollentuna för träffa bästa Linda. Vi åt biffstek och vi trodde man får pommes och allt med och dom frågade: vill ni ha sallad till de?
Varför inte? JA :D
Okej. Vi fick biff med sallad. Vi ba var är carbsen!? ... Ahaaaaaaaaa dom bytte ut de! Så vi köpte me en tallrik pommes..
Sen åkte vi till kista och åt en god glass medans vi var påväg till stan. Vi kom fram till urban coffe och njöt av en refreshing Snapple Mango Madness. Den var jättesomrig och god! Sen blev vi så flummiga och hon gjorde en skitsnygg fiskbenafläta på mig. I love it!
Nu har jag träningsvärk i magen för man skrattar alltid så mycket när man är man är med henne haha!
Vi hörs sen. Ha en bra dag<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0