Ruby Woo

Äntligen säger jag bara. Äntligen har jag skaffat mig den klassiska Ruby Woo röda läppstiftet! Min syster är besatt av den här och en dag så sa hon: Hallå.. Jag har tänkt på en sak... Jag trodde du skulle skaffa Ruby woo och Cherry innan mig för du är makeupartisten men det blev inte så!
Hahaha sant! Men hon har röda läppar så ofta att jag tycker att det bara var rätt! Jag brukar inte ha det alls förutom vissa occasions som Beyonce konserten och Rihannas konsert. Men om jag ska vara helt ärligt har det ändrats. Färgade läppar har jag blivit lite kär i sen konsertena och igår fick jag för mig att köpa ett till som jag visar snart! :)
Puss♥
 
 




Postat av: Anonym

favorit!

2013-08-04 @ 15:08:24
URL: http://shannacloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0