Royal Sunset

Jag vet inte varför jag inte har så mycket rosa på mina kinder men jag älskar när det är lite diskret på oss med lite mörkare hudton. Vi passar mer i färger åt det orangea hållet men jag tycker verkligen om hur fint det blir med det här rouget här ovan. Det blir en fin finish helt enkelt! 
Jag älskar den och den passar faktist alla kan jag tänka mig! :)
Annars då? Försöker vila lite just nu för ikväll blir det... wait for it... RIHANNA! Det är min födelsedagspresent från min syster. Fyller år i januari så det är en ganska så sen present men hon köpte ju biljetterna i december! Tack bästa syster! Är såååå taggaaaad :)
Hoppas ni får en lika kul kväll som mig och syrran!
Och see yaaa ni som också ska dit :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0