Fridays

Hej!
Kom precis hem från en skön och rolig middag med världens bästa personer!
Hade det jättemysig och åt så himla gott.
Fick jättefint presenter så underbara vänner man har. Längtar tills jag kan visa upp va jag har fått i bday present från min syster men kan säga i alla fall att vi ska till rihannas konsert i juli!! Är så himla taggad. Tack bästa bästa sis ever! <3
Och tack alla idag för allting helt underbara är ni jag är förevigt tacksam! <3
Det kommer upp bra bilder på presenterna senare i veckan!
Jahap.. Ingen skola imorn för är ju klar haha sååå imorn blir det cv skrivande och städa mitt rum. Mitt run har aldrig varit såhär stökigt det är obeskrivligt jag kan inte ens förklara... åh. Men imorn ska allt fixas!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0