Tutorial: Mina ögonbryn

Här kommer den efterlängtade tutorial som jag har fått massa frågor om: mina ögonbryn. 
Alla formar sina ögonbryn på olika sätt men såhär gör jag det! 
Hoppas det hjälper ♥
Utan nånting på. Freshly threaded eyebrows.
Fyller i dom med en gråbrun skugga med hjälp av en snedställd borste.
Jag använde gråbrun skugga från Natural palette.
Borsten är från H&M, älskar den för att den är i syntet och perfekt storlek.
Här är dom ifyllda med bara skugga.
Sedan använder jag det gula och neutrala från MUS Cover all mix...
...Och lägger det som highlight under och över brynet och suddar ut det.
Done and done! Hur enkelt var inte det? Lycka till!




Postat av: Anonym

Vilken ögonskugga och borste använder du?

2013-02-24 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0