Pleasure bomb






Tjääääna! 
Idag var man ledig och spenderade dagen med mina tjejer så himla längeseen sjukt hur sällan man ses nu förtiden :( 
Kände för lite färg på läpparna så det blev nya Pleasure Bomb läppstiftet från nya Rihanna kollektionen från MAC! Guuudomlig är den. Det var bara den jag satsade på att köpa från den här nya kollektionen men sen sluta det med att jag köpte typ allt.. Så himla fina ögonskuggorna är! Hej nyårs sminkning! :) 

Ögon:
Den ljusa skuggan och guldiga skuggan från riri Hearts mac Veluxe pearlfusion shadows "Phresh Out"
Blacktrack fluid line
Too faced Lash injection mascara

Kinder:
RiRi Hearts Mac "love, rihanna" Bronzing powder
MSF soft and Gentle

Läppar:
RiRi Hearts Mac "Pleasure Bomb" lipstick (ÄLSKAR!) 

Nu ska jag vila/sova sen blir det jobb imorn! 
Pussar





Postat av: Anonym

hur mycket kostar det att bli sminkad av mac ??

Svar: 1 timme: 600 kr :)
Elina Kabir

2013-12-30 @ 01:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0