Deliciously rich



Ögon:
Deliciously rich fluid line
Feline ögon penna
Opulash mascara

Kinder:
Scene to be seen blush

Läppar:
Inget.. :p


Ja jag va skit trött när bilderna togs haha och det var nyss nån timme sen kom precis hem från jobbet :) 
Enkel men fin look idag tycker jag. Såklart hade jag läppstift men det gick bort :) 
Helt död är jag och mina fötter. Men nu ligger jag skönt på soffan och slappnar av lite framför tvn..  Innan jag måste sova.
Grannarna har fest också åh typiskt dom. Skitjobbig musik och skratt ljud -.-
Haha okej nu ska jag inte va såhär bitter.
Mer mys sen blir det godnatt för mig! Om dom sänker dåliga techno house musiken. 
Godnatt! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0