GLOSSYBOX "LE GRAND BLEU"

Fick min första Glossybox idag! Yaaay im so excited :)
Väldigt fräscha produkter måste jag säga!
 
1. Goldwell, Dualsenses Color Extra Rich 60sec Treatment. 183kr/200 ml
- Det här är en hårkur som ska ge nytt liv på 60 sekunder står det. Hmm? Den är dock för färgat hår så kanske lite dåligt om jag använder den jag som ALDRIG har färgat mitt hår. Men det vill man prova nån dag. Ska nog ge den till mami :)
 
2. Beautybird, Fly High Active Foot Gel. 79kr/75 ml
- Det här är en en fot gel för er alla med trötta, svullna och varma fötter nu på sommaren. HEJ jag har det. Sjukt bra för mig. Har alltid fläkten riktat mot mina fötter under natten för dom är så varma nu förtiden sen jag började jobba. Står ju upp hela tiden så dom får inte riktigt vila. Så den här ska man testa! Den innehåller menthol och eucalyptusolja som gör det fräscht och ger en fräsch doft.
 
3. Anatomicals, You Need A Blooming Shower Gel. 79kr/300 ml
- En shower gel som doftar rosor. Rosor är ju fina och så men jag tycker att produker som ska dofta "rosor" luktar mer som typ... en posh tant. Ni vet vad jag menar. Den är fri från parabener och sulfater. Jag gillar förpackningen! Och såklart ska man give it a try! 
 
4. Nails Inc, Brook Street Nail Polish. 149kr/10 ml
I like this one! Jättefint nagellack i färgen korall vilket är så fint nu på sommaren! :)
 
5. Kevin Murphy, Fresh.Hair. 249/250 ml
- Ett torrschampo som ger volym och textur samt glans. Bra att använda på oljig hårbotten. Ska ge en fräsch och nyduschad känsla då det avlägsnar tidigare stylingprodukter från håret. 
 
Så! Ska bli kul att testa månadens produkter :)
 
 
 




Postat av: Anonym

hur mycket kosta hela paketet

2013-08-05 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0