fix+

Hur kan jag ha glömt att visa upp den här!? HUR?
Världens bästa sak på jorden. Hands down! Hur levde jag utan den här förut?
Bästa refresher för ansiktet är den här produkten från MAC. Allt jag använder på mig är puder baserat och med den här sprayen känns det så säkert att mitt puder inte kommer blåsa iväg med vinden. Och jag har en sån torr hy att jag älskar känslan av sprayen. Känns så refreshing! Riktig dusch för ansiktet :) Under dagen brukar jag spraya lite för att fräscha upp hyn utan att förstöra sminket så jag älskar den här produkten och rekommenderar till ALLA! Spring och haffa den!
 




Postat av: Anonym

Hur mycket kostar den? Och kan man ha den utan foundation?

2013-08-31 @ 15:06:54
Postat av: Elina

Sv till anonym: 185 kr. Ja :)

2013-09-01 @ 20:59:34
URL: http://elinakabir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0