Dagens smink

Hejhej!
Kände för nåt grönt idag så det fick bli favorit gröna pennan "undercurrent" från MAC! Den är så fin och glittrig. Och kan även användas som en kräm skugga. :)
Snart ska jag hem från jobbet och då ska jag fortsätta med min face chart. Alltså! Det är så sjukt svårt och jag är en perfektionist när det gäller smink så det tar typ tusen timmar för mig att göra klart det! Men det är min första så jag lär min ännu :) och har mycket att lära mig. För det är en helt annan grej att sminka på papper och få det se levande ut. Kan visa när jag är klar med den!
Ha de fint! :)





Postat av: S

kan du inte göra en video där du visar hur du fyller i dina ögonbryn och med vad?

2013-08-23 @ 14:29:32
Postat av: S

kan du inte göra en video där du visar hur du fyller i dina ögonbryn och med vad?

2013-08-23 @ 14:29:39
Postat av: Elina

Sv till S: en video vet jag inte om jag kan men jag kan göra en ny tutorial eftersom jag har uppdaterat det!

2013-09-01 @ 21:03:04
URL: http://elinakabir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0