exciting day

Helsvart outfit. Älskar mina byxor! :)
Vaknade ganska så tidigt och gav mig iväg ut. När jag kom hem var jag sååå trött. Klockan var 11 och jag åt min whopper som va King of the day idag. Sen åt jag massa chips med guacis och sen kunde jag inte vara vaken längre. Tog en skitlång nap och vaknade runt 6. Åt igen och sen åt igen. ÄTER HELA TIDEN. Orkar inte. Den här veckan ska jag reunite med gymmet har jag lovat mig själv. Har tagit en liten paus när jag började fixa mitt rum men nu när det är nästan klart (sminkspegel och dressingtable kvar) så har jag inga ursäkter!
Aja nu blir det mer cheesecake och mer vampire diaries!





Postat av: Anonym

Kan du visa bild på dina byxor? Vart är de ifrån? :D

2013-04-29 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0